אספקה משלוחים והחזרים
במידה ואתם זקוקים למידע נוסף או עזרה, אנא צרו איתנו קשר במייל, שלחו הודעה בעמוד צור קשר,
או התקשרו אלינו (054-6230203) ונשמח לעזור!
זמני משלוח ועלויות
- ההזמנות נשלחות ע"י חברת שליחויות עם שליח עד הבית. עלות המשלוח הינה 30 ש"ח אשר יתווספו לעלות ההזמנה בעת הצ'קאאוט.
- הזמנה שבוצעה עד השעה 12:00 בצהריים תישלח באותו היום ותגיע לבית החדש שלה בתוך כ-3-7 ימי עסקים. הזמנה שתעשה לאחר מכן תצא לדרכה ביום העסקים הבא.
- משלוח למקומות מרוחקים במיוחד, קיבוצים ומושבים בקצוות הארץ, ייתכנו עיכובים בזמני המשלוח. במקרים אלו זמני המשלוח עשויים להתארך עד לכ-15 ימי עסקים.
- עיכובים בזמני האספקה עשויים להיווצר בימי מכירות, מבצעי סוף עונה וסיילים מיוחדים (כגון Black Friday ,Cyber Monday וכיוצ"ב).
- שימו לב כי ישנם מספר פריטים ומוצרים ספציפיים אשר עלות המשלוח שלהם גבוהה יותר מהרגיל מפאת גודלם ו/או משקלם. כמו כן, מטבע הדברים, פריטים אלו אינם משתתתפים במבצעים כגון "משלוח חינם". עלות המשלוח של מוצרים אלו תצויין באופן מודגש בתיאור המוצר.
החזרות, החלפות וזיכויים
ניתן להחזיר כל מוצר שהוא, מכל סיבה שהיא וללא כל שאלות כל עוד המוצר במצב טוב וללא שימוש.
- יש להחזיר את המוצר עד 14 יום ממועד קבלתו.
- החזרת המוצר תעשה באמצעות שליח, אותו נוכל לתאם עבורכם (צרו איתנו קשר לצורך התיאום).
עלות המשלוח חלה על הלקוח, למעט במקרים חריגים בהם האחריות על המוצר חלה עלינו, כגון שבר, טעות בהזמנה וכיוצ"ב. - יתקבל רק מוצר שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, עם התווית ובצרוף חשבונית הקנייה.
- הלקוח אחראי על תשלום עלויות המשלוח של המוצר אותו הוא מעוניין להחזיר או להחליף. עלויות המשלוח הראשוניות בהתאם לעסקה המקורית לא יוחזרו.
- לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה. במידה ותרצו בכך, יש להחזיר את הערכה במלואה.
- הזיכוי תמורת מוצר שהוחזר הינו זיכוי כספי מלא אשר יתקבל חזרה לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה. הזיכוי יעשה לאחר שהמוצר הגיע בחזרה לחנות הראשית.
- יודגש כי במקרה החריג של פגם במוצר, או בטעות בהזמנה שנגרמה על ידינו, הנושא יטופל על ידינו בהקדם האפשרי וללא כל עלות נוספת.
- במקרה של החזרת מוצר כאמור לעיל, החברה רשאית לחייב את הלקוח בסך של 100 ש”ח או ב 5% ממחיר המוצר, לפי הנמוך מבין השניים.